Zaměstnavatel: RSBP spol. s r.o. Pikartská 1337 |
|
1. kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM. Tel.: 771 137 455, e-mail: rehanek@rsbp.cz
Požadavky: Systematičnost a organizační schopnosti; Znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint); ŘP sk. B (aktivní řidič); Schopnost komunikace a práce v týmu; AJ na komunikativní úrovni; Předchozí zkušenosti v oblasti Back office nebo administrace jsou výhodou; Schopnost pracovat s čísly a daty; Práce se sociálními sítěmi výhodou (správa linkedIn, YouTube); nástup IHNED
Náplň práce:
- Správa dokumentů spojených s marketingem (evidence faktur, objednávek, vedení zakázek, kalendářů, kooperace s dalšími odděleními a členy týmu)
- Zajištění správného chodu interních administrativních procesů (práce v IS K2)
- Komunikace se členy týmu a externími dodavateli (e-mail, telefon)
- Podpora při organizaci marketingových akcí a událostí
- Sledování termínů a deadlinů a jejich řádné dodržování
- Skvělá organizace administrativy a schopnost řešit více úkolů najednou
Co vám nabízíme:
- Práci v týmu lidí, kteří opravdu ocení vaši roli v pozadí
- Možnost získat cenné zkušenosti v rámci týmové práce v marketingovém prostředí
- Teambuildingové akce pro zaměstnance
- Firemní telefon a notebook
- 25 dní řádné dovolené (za odpracovaný kalendářní rok)
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na penzijní připojištění
Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina