• P 
  • P 
  • Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP 

Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP

Zaměstnavatel: PAPÍRTISK s.r.o.
Samaritánská 3192

VYHRAZENO pro OZZ, OZP. První kontakt telefonicky v pracovní dny 9:00 - 15:00 hodin nebo e-mailem. Tel.: 731 609 000, e-mail: k.kotaskova@za.cz

Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- příjemnou, milou a pozitivní osobnost
- zdravý selský rozum a schopnost samostatného rozhodování
- systematičnost a důslednost
- schopnost zvládat stres
- hledání způsobu, jak dotáhnout věci do konce, ne důvody, proč to nejde
- umění komunikovat s lidmi, vnímat je, poradit si a vyřešit situaci třeba i problematickou
- viditelný zájem o práci a schopnost držet krok
- praxe je výhodou, ne podmínkou. Počítáme s kompletním zaučením.

Náplň práce:
- komunikace s obchodníky
- práce s interním systémem
- příprava a odesílání balíků a palet v různých aplikacích přepravních společností
- péče o příchozí klienty
- starost o chod kanceláře obchodního oddělení
- po zaučení samostatné řešení jednoduchých obchodních případů
- občasné cesty za účelem nákupu nebo vyřízení zakázek

Nabízíme:
- práci od pondělí do pátku, nejpozději do 15.30, o víkendech odpočíváme, možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
- příjemné a přátelské prostředí v týmu, který si pomáhá
- sick days
- firemní notebook a telefon

NÁSTUP IHNED

odpovědět
Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj