• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník Call centra 

Administrativní pracovník Call centra

Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Pařížská 227

Popis činnosti:
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy a tvořit výkazy
Možnost úvazku: 10-40 hodin/týden
Pracovní doba: od pondělí do pátku dle individuální domluvy
Co Vám nabízíme?
" perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" adekvátní mzdové ohodnocení
" 5.bonusový týden dovolené
" práci na hlavní pracovní poměr, možnost zkráceného úvazku 10-20 hodin/týdně nebo i plného úvazku 40hodin/týdně
" perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
" občerstvení na pracovišti
" podporu vedení společnosti
Práce pro OZP.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky ( Po - Pá 8:00-15:00 hod.) nebo emailem!

odpovědět
Administrativní pracovník Call centra
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Ústecký kraj