• P 
  • P 
  • Operátor/ka Call centra 

Operátor/ka Call centra

Zaměstnavatel: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Pařížská 227

Co vás čeká:
" Práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
" Budete pracovat na PC, telefonicky komunikovat a poskytovat zákaznický servis
" budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
" čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
" budete pracovat s interními systémy
" Volání pouze na žádost klienta
Co vám můžeme nabídnout
" Zajímavou fixní mzdu a bonusy dle Vašich výsledků
" Stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
" Dostatek projektů - budeme spolupracovat tedy dlouhodobě
" Smlouvu na HPP - plný i poloviční úvazek
" 5 týdnů dovolené
" Občerstvení na pracovišti zdarma
" Relaxační místnost
Požadavky:
" Čeština je Váš rodný jazyk, jste komunikativní a ovládáte práci PC
" Výhodou pokud již máte zkušenosti s call centrem a jste týmový hráč
Možnost úvazku: 20-40 hodin/týden
Pracovní doba: PO-PÁ v rozmezí 8:00-16:00
Práce vhodná i pro OZP.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky (Po - Pá 8:00-15:00hod.) nebo emailem!

odpovědět
Operátor/ka Call centra
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Ústecký kraj